Monday, August 27, 2018

Treetop Trekking

今日同Gwen同家姐去玩Treetop Trekking
其實都半拗底狀態因為我知道我好屎
但比細路仔玩既野應該唔會太驚卦
所以就去左

晌屋企食完早餐我地就出發
去到就覺得真係做錯決定啦哈哈
因為落雨已經非常麻煩
但都要頂硬上喇

去左d training既矮矮樹木先試下點樣玩
有兩個勾要勾住d繩
然後就要行過d阻礙物

試完就黎真既
點知第3個阻礙物我已經驚到痴線
因為真係好高
而且我對slip on係極之濕滑
不過家姐放棄先既,咁我當然都放棄啦哈哈哈

最後就只能望住Gwen玩囉
不過都幾刺激既
最後我有玩到Zipline架
好好玩好過癮

玩完之後就去食左個food court快餐
然後就番屋企沖涼
因為實在係太dirty
搞掂哂又繼續打下機呀,睇下戲呀咁

然後今晚約左Wing同哥哥食飯
先去佢屋企探佢
之後去左間正野食晚飯同甜品
d甜品真係好好好出色,好食~!
食飽飽佢地就送我番爸媽屋企
因為聽日要再一次番工囉










No comments: