Wednesday, August 22, 2018

入伙酒

今日係無乜節目既一日
只係夜晚要食爸媽既入伙酒
咁佢就請哂d 朋友同襯家食餐飯咁

早上本身plan左租車渣下
咁家姐就網上book左架車
去番上次租車果間公司
點知去到間租車公司
佢話未收到我地個order
所以無車比我地
咁都算啦,其實都係貪得意
無就算

咁就改一改plan
Gwen今日約左朋友睇戲
所以家姐就drop底左佢晌戲院
我地就去shopping下咁
去左Costco呀 Canadian Tire呀 STAPLES呀果d咁
仲去左我地上次去果個mall
我地晌間Kitchen店買左果個焗爐鬧鐘
我見爛左就唸住買番
點知佢又無貨

最後搞掂哂就接番Gwen
然後就去酒樓
見到襯家呀,同埋以前好熟既uncle auntie Ag姐姐
食完飯就番屋企執野聽日入camp喇~~







No comments: