Friday, August 31, 2018

離開

今日終於要離開我心愛既加拿大同心愛既屋企人
真係好唔捨得
不過希望黎緊7月會再見啦
執好哂野就出門口

家姐晌cafe買左d早餐大家食
佢好厲害知道哂大家鐘意食乜
非常準

食完之後就開車
我地番屋企之前既第一個目的地係一個mall
依個mall有間哥哥話好食到死既雪糕店
不過食之前要先去food court食d野

食完之後就去果個雪糕
真係好好食,好正
唔太甜,味道岩岩好

食完哂之後就番屋企
而我就做錯左一件事
好後悔
因為我買左d有料朱古力
唸住食d上機就可以大教訓
但我可能唔係好承受到d朱古力
結果兩個鐘後又極之頭暈

晌勁頭暈之下執好哂d行李
4點出門陪爸爸睇醫生
我就晌車吽下吽下
最後都係唔掂入左診所嘔

後來哥哥都黎左因為佢要送我去機場
家姐姐夫佢地無得黎送機因為要同親戚食飯
哥哥爸爸媽咪送我
但我得番半條人命
爸爸想見我耐d所以想去食d野
最後又去左日本野
但我一d胃口都無哈哈

搞掂就去機場
晌吽下吽下之下同佢地say goodbye
我又好驚晌個gate度訓著
所以搞哂鬧鐘

上到飛機發現隔離條友就係岩岩晌gate坐我隔離的人
佢好友善咁同我搭訕
平時我一定會吹水
但今日真係多謝先
我一有位就立即訓訓訓訓訓訓
成程機喪訓,其實都做到個效果
而且竟然連有無敵大氣流我都完全唔驚
覺得,算啦死就死啦,我想訓呀
最後我只係晌要食飯時起左身,同埋早餐。。。
所以其實都係成功既
但好後悔無正式健康地同爸媽哥 say goodbye啦。。




















美加真勁,連公仔都大隻d






















No comments: