Tuesday, August 28, 2018

再一次番工

今日好早起身
食完早餐就出門
媽咪送我去答火車
今日要答火車出downtown番公司

10點鐘去到
接我既呀James已經晌度
今日比較重要因為佢安排左幾個meeting比我

見下唔同的人認識下個架構
仲知道左佢地點做野添
最後見埋個I.T.人
依面真係嚴謹好多
真係好難想像我地要好似佢地咁番工囉

完左之後我問左個同事
邊度有正既植物野賣
佢就介紹左我一間cafe
果間名義上係cafe
但樓上就係賣植物既

一去到發現依間正過我上次果間好多
我今次就無買煙
買左食得既朱古力同脆米
但其實食既係好難控制
所以我又賴左野
食左太多。。。

幾個鐘後開始發出黎
仲要係好勁好勁
我要等家姐放工
所以就食左少少野晌火車站
家姐終於出現晌火車站月台
我地坐好左之後我一路忍,忍,忍
我真係差 1 mm 就會嘔出黎
其實前面就係廁所
真係好想標入去哈哈

終於捱到去屋企個站
坐左佢架車好似好番少少
其實宜家已經無咩記憶。。。

番到屋企我就立即攤左晌床
抖下先
差不多時間我地就渣車出去食鐵板燒
因為附近果間關左門
依間要開車40分鐘既
咁我又捱呀捱呀
終於去鐵板燒地方
最後都係忍唔住
去左廁所嘔
點知嘔完之後就成個醒哂喇
舒服番哂。。。。
可以食得落個鐵板燒啦哈哈

其實係唔錯既
而且性價比好高,好平
大家都非常滿意

食飽飽之後就番屋企喇。。。








No comments: