Thursday, August 23, 2018

入Camp


今日係為期三日兩夜既camping
因為我從來未camp過
而家姐姐夫Gwen係camping專家
所以就想體驗一下
家姐亦好體貼咁樣book左間附近既酒店比爸媽住
如果我頂唔住個環境都可以訓酒店

一早食完媽咪整既早餐就出發
先渣兩個幾鐘頭車去一個地方
我唔記得左個名
果度係一個歷史地方
好多年前有d法國人黎傳教
將d技術引入d土著
但最後兩個族鬥爭然後殺哂d法國人之類。。。

果度地方其實有d僻
但入面間餐廳出奇地好食喎~
大家都食得好滿足
然後又再出發
先去左爸媽酒店check in
搞好哂就再渣車去營地
我係第一次親眼見點樣set營
原來宜家既營好方便
基本上一打開撐起兩支野就搞掂

set好營地後就番酒店hea下
玩下card game喇
玩到晚飯時間我地就去左個旅遊區食晚飯
係近海好靚既餐廳黎
食得好開心
食完就趕番去酒店沖涼搞好哂所有野就番營地

時間仲早不過有d天黑
我地就繼續玩card game
Gwen一樣係好奸哈哈
玩到10點就訓教喇~原來入camp都幾得意既~!












No comments: