Monday, August 20, 2018

番工,植物,棒球

今日係期待已久既參觀公司之旅
一早約好左個Toronto同事
佢叫James,好似幾大粒既
唸住參觀一下我地Toronto分公司係點運作
咁識左幾個人
吹下水咁
原來加拿大公司係有做Netflix同iTunes既野
仲要係極之高要求
我地真係拍馬都追唔到
原來加拿大勁過我地。。。真係估唔到囉

同左果個James食左個快lunch佢就踢左我走哈哈
佢想我下星期再去
因為今日忽然有個大project話好忙喎

咁我就多左時間
當然第一時間就去我好想去既幾間植物店朝聖一下喇
第一間好近,但佢唔係所謂既dispensary
即係唔會有草賣
雖然加拿大係合法
但都係要有醫生紙既合法
晌街都唔算係好易買到
但大家都唔會太理
因為其實已經合法化只係下年先會執行

咁佢就教左我去另一d店
我就行左20分鐘去
一去到check左ID
佢就推左另外一度神秘的門
一入去就聞到陣陣香味喇哈哈
好正
我因為無帶支筆
所以只可以買一d pre roll左既joint
佢話係一個mixture黎
所以就買左
我仲好on 9 咁問個staff
我係遊客黎晌街做得唔得?
佢好似想笑我咁,佢話你袋住or吸都無事啦。。。
感覺上好似有幾萬人問過佢依條問題咁

咁我就急不及待買左個火機試
吸左幾下其實唔覺好重味
所以我就覺得應該無料到
吸左半支,開始覺得喉嚨唔太舒服我就掉左
見到間Filson店就幫你睇下入左去

但無幾耐我開始feel到黎料
仲要係好!大!反!應!
突然之間好好好stoned
果種感覺我從來未試過晌 London感受過
好似唔係好知自己晌邊,輕飄飄既感覺
有d似我地上次去丹麥咁
然後我一路行。。行。。行
個腦不斷唸野好瘋狂咁

我宜家都唔記得果時唸d乜
最後行到去家姐個office樓下個Eaton Centre
搵左個位坐低因為極想嘔
但因為半個鐘後就會見到佢
所以不斷同自己講,冷靜,冷靜,要扮正常
之後就不斷標冷汗。。。。頭好暈

最後見到家姐好在佢改左計劃
我地決定番屋企hea到夠時間先睇波
終於千辛萬苦番到屋企4點幾我竟然連涼都唔沖就撻左落床無左知覺哈哈
set左鬧鐘5點起身
訓左大約半個鐘
個人就開始醒喇。。。。

好在無事咁落downtown睇波
點知場波又極度精彩!
有2個homerun拎到5分~贏3-5
不過我地睇左5局就走喇
Gwen覺得悶,而且又夜夜地
但Philip同家姐都非常喜愛
決定遲d自己黎睇

番屋企已經好夜沖左涼就訓喇
今日真係好精彩。。。










No comments: