Sunday, August 19, 2018

農場買送去

今日係星期日
星期日就緊係細路多節目既一日喇
咁Gwen要去教堂
同埋要6點去游水

本身都有輕輕唸過陪下佢去mass
但都係算喇哈
咁我地就晌爸媽屋企食左個brunch
係尋晚食靜既野黎
食到飽飽佢地就去church
我同屋企人就吹下水玩下card game咁

搞掂佢地就黎接我地
去左屋企附近一個農場買粟米
因為最近d粟米當造
佢地話超甜架喎

買完番去即蒸點知~!!!
真係甜到好似加左糖咁~!!!
媽咪仲食左2隻,大家total隊左9條。。。

我同Gwen就一邊食一邊打機哈哈
差不多時間佢地就去游水
我就番媽咪爸爸屋企食雪菜肉絲咪
好好食呀~
食完佢地就接番我番屋企喇














No comments: