Friday, August 24, 2018

Blue Mountain


今日既節目係去一個resort叫Blue Mountain
冬天係一個滑雪場,好似輕井澤咁
夏天變左草地就有d活動
家姐揀左個好似木頭過山車既野
不過因為樣樣野都好貴所以都唔玩太多喇

玩完之後影下相然後食下野
然後又去左另外一個公園
果度有條吊橋
唔知幾時開始我媽變得唔再驚高
好似成家人得我驚驚地
仲比Gwen笑添

我地仲去左行山
爸媽見勢色唔對就投降
得我,姐夫,家姐同Gwen行
其實係有d難行既
d山又唔靚,哈

行完之後好累又好想沖涼所以就番左酒店啦
番酒店時家姐姐夫去入油順便買埋燒雞晌酒店食
我地就一路食一路玩card game
玩到差不多又沖涼番入營
繼續玩到訓教啦~
















No comments: