Thursday, August 30, 2018

Niagara On The Lake

今日係哥哥走既日子
因為佢只可以入黎兩日一夜
但我已經好滿足

我地首先去左間店買左我想要既野
有一個係比Ryan既
所以要去兩間店,因為每間店只有一個

買完就去左麥記食早餐
有個包非常出色
個包係pancake黎
真係幾正
不過又係食快餐真係有d。。。。辛苦

食完之後就渣車去左Niagara on the Lake
行下野睇下野
去番間牛牛雪糕店
不過唸住食埋lunch先食雪糕

終於到booking時間
家姐book左間好靚既餐廳食lunch
d野食又好味

本身姐夫爸媽都話黎
點知蕩失路遲大到
所以唯有分批行事
我地食完lunch
哥哥就走喇

之後我地行下等下
又去左icewine既酒莊買酒
但爸爸忽然非常唔舒服
應該係感冒
有少少發燒
所以我地就快速番酒店
佢就訓教
我亦唔小心訓著左

最後夜晚爸媽都無心機食
所以最後又係食快餐既Arby's...
食完就買番酒店
不過爸爸一路訓
訓到第日早上










No comments: