Wednesday, August 29, 2018

Niagara Fall 3曰2夜之一家人去旅行~!!!

今日係期待已久既Fall之旅
係,每次去Toronto
依個都彷彿係一個必去既地方
雖然去咁多次
我仍然好鐘意

我地食完個早餐之後就渣車出發
未去到之前經過一個Philip想行既mall
我地亦叫左哥哥晌度集合
依個都係我舊時黎過既mall
仲第一次買到icewine黎試
間野仲晌度,不過今次就會去酒莊買

行完一個圈無收獲之後就起程
首先就去左check in拎房
然後搞掂就出發去食日本野
依間野最出名烏冬
好可惜佢d烏冬既送唔係好岩我
所以我無食到
只係試左Gwen果d
真係好好好好食

食完就行下Fall附近
影下相咁
行到咁上下就番酒店
仲見到彩虹哩
同哥哥,Gwen,家姐,媽咪佢地玩card game
原來超爆好笑
牛魔王真係好好玩

夜晚去左一間以前食過既日本野
好好好好食
今次算食番夠日本野
因為倫敦果d真係。。。

食到飽飽就番酒店
好似係繼續玩card game到訓教
card game真係勁好玩~!














No comments: