Tuesday, August 21, 2018

Laser Tag!!!!

今日只有一樣野做,就係玩Laser Tag
依樣野我一路都想試
就係用激光槍打仗
初初我以為係小朋友玩意
同左家姐講佢話唔係架,好正架~
所以我就決定玩

Lunch去左爸媽屋企食個全餐
一邊食一邊睇電視
然後就去Laser Tag喇
今次仲叫左家姐一個friend加兩個女多d人玩
點知佢細女七歲
一入到間房就爆喊
細路真係好鬼煩
搞到連家姐個friend都無得玩
我地4個衝入去
見人就要殺
但真係唔夠d小朋友黎
有d又好細個你唔捨得殺佢

但佢又會殺你既
所以最後都唔理啦,見人就射
玩左兩局已經身水身汗放棄左第三局就走左哈
然後就番左爸媽屋企
佢果個朋友既爸媽係想睇下我爸媽果層樓所以上左去參觀
我就已經累到想訓
加上有兩個頑皮既小朋友更加唔想理
真係頭都痛

夜晚去左食中餐
食完就番屋企
臨訓仲同Gwen家姐玩左大富翁添











No comments: