Sunday, July 29, 2018

Mission Impossible Fallout

今日其實做錯左一個決定
就係答應左Tom仔同佢睇戲
其實本身我係無咩野做既
但背脊係有d痛
尋日唔算痛,所以我應承左佢
仲買埋飛

點知去到下午就開始又好痛
不過買左飛都要去

去到會合左就入場
睇到一個鐘後我背脊已經痛到想死
隻腳痺哂又企唔到起身
郁黎郁去都搵唔到個好位

不過最後都捱過左
套戲係幾精彩既
我好驚黎緊要答8個鐘飛機唔知點算
我聽日一定要游水喇。。。

痛住咁番屋企
求其食左d野算
無心機。。。

夜晚你好熱心咁5點起身同我skype
真係感謝你啦~~


No comments: