Tuesday, July 31, 2018

生日快樂

唔知係第幾個無得同你一齊既生日啦~
生日快樂喇~
雖然我同你都唔係太重視生日既人
anyways
因為背脊既關係
今日我晨早就仆去游水
同左公司講番10點放8點

7點半去到游到8點半
都算有效率
不斷游都無咩點停
游完個人係爽既

之後番屋企沖完涼先再出門口
10點倒番到去
hea下做下d文件野
因為Jeremy唔想我做太多普通既工作
所以我就無咩點盡力

下午Sean終於同大家公開左個秘密
就係終於結束8年晌VU既生涯
其實佢轉做engineer都係想走
只係估唔到咁快
咁即係意味住engineering又有空缺
正當我唸,點算哩?既時候
已經比engineering既呀頭晌5點幾捉住左
話同我針針喎

我都好坦白咁講
我係好有興趣
但我岩岩先升職無耐
好似又唔多好
而依件事已經發生過唔止一次
上一次又係咁
升職一個人就想我過去
點解次次都係咁差既timing
宜家我先開始慢慢enjoy做呀頭既自由
要我忽然轉番做星期一至五番工既白領

真係好難揀

一路到夜晚都唔知點咁
又同家姐傾下
不過我偏向唔走住
睇定d先
畢竟宜家都好地地
番工又free到嘔
又唔忙,又輕鬆
人係咪應該揀一條易行既路黎生存哩?
我都係想輕鬆過活先唔再做剪片
宜家開始有所成就又走左去好似唔多好咁
唔知呀真係太煩了


No comments: