Thursday, July 5, 2018

ex wowwowtank 聚

番番下工
忽然收到wowwowtank既呀Jo text
我唔醒起之前佢話會過黎拍野同TK一齊
約過下今晚食飯
點知真係成事
唯有出去啦
TK都係我半個恩人黎
叫埋呀Jill
即慶變左個舊同事聚會

夜晚約左6點幾7點
晌Canary Wharf果頭食
因為Jill同我都近
佢又有兩個小朋友所以就佢

去到Big Easy
即係本來我想同你去食果間食龍蝦既餐廳
好快就order哂野
吹下水,食下野
原來Jill轉眼已經黎左9年
時間過得真快
講下以前既野真開心

TK請哂我地食野真係開心
食飽飽就番屋企
今晚要同Salim剪指甲因為尖到爆
而flatmate聽日就飛喇
佢同男友去玩幾日

餵左野好快Salim就眼訓
立即捉佢去剪
順利搞掂就入房喇
聽日係last day番工~後日放大假~~












同事farewell有蛋糕食~




No comments: