Thursday, July 12, 2018

一家四口倫敦遊之Day 6 Ghent一日遊

今日我就要離開比利時
因為flatmate今日番Macau
d貓貓無人睇
所以我就早d番去

今日行程係去Ghent
另一個城市黎
答火車半個鐘就到
先去食左個lunch
然後就join walking tour
雖然係非常之熱
但聽d故事都ok好聽
估唔到家姐同Gwen鐘意依個城市多d!

我3點就離開佢地答tram去火車站上火車去Brussels
然後答Eurostar番London喇

番到屋企我就整理好flatmate間房
等家姐聽晚可以黎訓
食埋飯我就休息喇



No comments: