Friday, July 6, 2018

interview x 4

今日係忙到仆街既一日
話說我條team既junior Rachel升左職所以我地少左個junior
終於approve左funding可以請
但咁岩我番埋今日就放大假
所以一野谷哂4個candidate今日見哂
仲要得我同我呀頭
因為Steve同Jeremy放假
咁都要照去囉

一見就見哂4個
其實原來interview人同被interview一樣好多學問哩
不過今次真係學到好多野
應該都會幫到你手既~!
學下點interview!

搞完已經大半日
整理一下d文件都無咩時間
hea下同d同事吹下水
咁岩有個好熟既舊同事番左黎探我地
所以好開心
連Uruguay vs France都無咩點睇
加上又holiday mood
最後都做左少少野就收工番去睇巴西對比利時
宜家暫時係二比零
好有機會比利時睇比利時喇~~~yea~~~
聽日終於見到家姐啦~~~~哈哈哈~~好開心~~















No comments: