Tuesday, July 24, 2018

開會開會再開會

今日係少有地三個supervisor都同場
再加埋我果條team既所有人都晌度
所以首先Jeremy就安排左個半年年度大會
而我亦安排左同d team member開會
本來要做埋一個叫年度performance review既野
但因為我實在唔識填
所以我就決定等我老細幫我做左先
到佢幫我做完
我知點做,我先同我條team既人做
唉,做呀頭原來真係好麻煩
明明以前係唔洗做
但因為今年比一間好大既公司收購左
就乜野都要好formal咁搞
真係煩到爆

咁早上同supervisors開會
今次都幾有建樹既
Jeremy提出左好多我曾經幻想可以有既野
佢真係講左出黎
所以好希望可以做到
雖然佢好懶,但佢文職上同manage上係唔錯既
黎緊佢好有可能做接班人添

同佢地開完會
佢地有樣野指左我出黎
就係覺得我仲係做緊operator做既野
應該要做少d,但做多d管理既野
咁係因為其實我根本唔想做管理既野嘛hahah
佢地仲係check住我每日做既quota
佢地話我做既野同d team member差不多
所以應該要做少d留多d野比佢地做。。。唉
盡量啦

然後下午就同左我條team既人開會
去左間pub請左佢地飲d啤酒
都幾開心既,同依班人有傾有講
而佢地都係做得野既
所以依條team係唔錯
黎緊仲會有個新人添

吹到5點半就番公司我就hea住等到6點收工走人
聽日放假喇
可以抖一日~




















今日有free ice cream周街派不過好多人排~


No comments: