Thursday, July 26, 2018

最好食既冷飯菜汁

今日又要番工
不過都無咩特別
係條腰好痛好痛
好想去游水但無時間
最近大家都忙於做一份叫PDR既野
Performance Development Review
係講以前自己achieve到d乜
然後黎緊有咩performance goal
一d好西方既corporate野
香港緊係無做過啦
所以我亦都唔識點填
而我又要同條team既人做
真係好煩

因為我唔識點做
所以我唯有等老細同我做左
我先同我條team既人做
聽日我老細就會見我
好緊張~

今日全日都無咩特別
順利收工
都唔知點解宜家咁死熱
果兩隻野好似無咩所謂咁
仲要訓入張被度
係咪痴左呀?




No comments: