Saturday, July 28, 2018

香港人聚

今日係打掃日
雖然條腰痛痛地都要打掃
因為太dirty

搞完一輪就hea下
等唔到你skype就要出去
夜晚約左瑋,ivan佢地食飯
去佢屋企痴飯食
瑋決定留到2月
想睇下有無發展空間
都係好事黎既
希望佢留得低啦

Ivan就過幾日番香港一個月
要番去拍佢個final year project

食下飯吹下水就走喇
番到屋企hea一下
睇下書就訓

最近,我愛上左一樣野
叫Audio Book
其實我係一個鐘意睇書既人
但同時我又好懶睇書
之後家姐提意左一樣野叫Audio Book
就係有人讀書比你聽
我試左第一本
我發現好~撚~正~
因為連答地鐵都聽得
好似幻想到d情節出來
唔洗用眼睇
好方便呀
我用左4日'睇'哂一本書~
好開心
宜家開始緊第二本



No comments: