Wednesday, September 12, 2018

打掃迎Wan姐

今日先要去Billingsgate買龍蝦
因為夜晚有個大聚會
所以5點幾就起身
買好之後等flatmate起身
佢走左我就要洗床單打掃
Wan會12點幾1點黎我度
開始住落黎

好快就打完掃
1點幾就落樓下接佢
佢個喼好重。。。

搞完之後佢就出左去玩
佢有用message黎安慰我
我果刻真係信左
所以心情仲未係好差

夜晚去左瑋度
今次既聚會係有Pat,豚,Ida,我亦叫埋Wan
後來先得知佢地幾個係識既,哈
廣告圈真係好細

成晚都吹唔停搞到非常喉嚨痛
係一個愉快既晚上
起碼忘記左d傷心野

終於吹到11點
真係好眼訓所以要走
同Wan一齊番屋企
沖涼訓教








No comments: