Monday, September 24, 2018

放假一天

今日放假
約左佢Skype
自從發生事故後
都一直無Skype
可能大家都唔太想面對對方
佢亦好忙

既然今日可以見一下就見啦
中秋節其實無咩特別
我先打掃,洗衫等家務做好
然後買送,醃野
食野,煎野
4點倒就可以Skype

我提出想佢早d過黎從新開始
其實佢都無得選擇
但究竟重新開始又會點哩?
我都唔知道
我只知道其實應該無可能返去以前咁
所以只能順其自然

不過傾完感覺係好左少少
我亦覺得,算了繼續挖苦都無用
盡量唸少d。。

咁岩Salim真係屙爛屎
今次真大獲
養左十年都未試過
要問下d有經驗既人先得

臨訓佢醒左,傾左陣關於Salim既野
之後就各自訓喇




No comments: