Saturday, September 15, 2018

心碎


今日係Wan姐離開的日子
佢旱上去左Tate Modern
我就半送佢去碼頭
然後我就去買送
買完就趕番屋企睇熱刺對利記
依場係硬仗

估唔到我地贏到二比一仲要係作客
但開心既同時亦非常唔開心
因為仲係傾緊同一個問題
原來你真係一d都唔明白我唸乜
點解你可以咁自私
原來我地依十年只係一場夢
不過夢總係要醒既
我明白

傷心完
都要面對朋友
今日約左flatmate果班食晚飯
買過樓既Moon分享買樓心得
去左間新野食Moroccan 菜
都幾得意
食完仲去左飲野
飲野時你話你失眠
我希望你真係考慮緊我地既野而失眠啦






No comments: