Friday, September 7, 2018

Sean last day

今日我決定左番工
主要原因只有一個
就係Sean既last day
佢對我黎講,係好有意義既一個人
佢係我晌英國,第一份工,接待我既人
我仍然記得果一幕

佢講解左間公司做乜
然後派左一個人train我
就咁,足足就三年
初初唔知點樣同人打開話題
然後發現,原來佢係Supreme迷
自此,我地就用左Supreme為感情既基礎
當然唔少得Palace喇
所以,Sean既離開,我係好唔捨得
佢亦係我少數會hang out既同事
我去佢屋企睇波,開party
真心好玩既人,仲一齊隊植物
真係好開心既日子

而為此我地晌佢既farewell gift都特別有心思
我地先買左件假box logo等佢以為係真
但其實已經預備左件真既Palace

雖然最後個prank係完全唔work
但都ok啦。。。。
佢係全公司既靈魂人物
真係從來未見過有咁多人晌廚房送別一個員工

然後大家仲去左間pub唸住唔做野全日飲
咁我唔飲當然要做野
終於做到5點幾就接左佢一齊走去pub

Steve, David佢地已經飲到醉左
有少少語無倫次
今個drink其實好開心
希望Sean前程錦繡!

7點幾離開,其實我都病病地喉嚨好痛
同爸媽又再一次晌airbnb食晚飯
食左d好正既雞脾碟頭飯
食完仲行番去玩下貓添







No comments: