Monday, September 3, 2018

爸媽來襲英國遊記

今日又係爸媽到英國既時候啦
佢地10號要去修咸頓上船
所以3-9/10會晌倫敦玩一下

我已經一早教左佢地落機要點
答咩火車
因為我去唔到接機
佢地又唔提我開張卡比佢地
所以一切都好擔心

我晌公司一路等
終於有whatsapp
知道佢地答咩火車
我就去London Bridge火車站接佢

終於安全到步,我就運左佢地d行李去我公司
佢地就遊下附近
到左airbnb check in時間後
我就call左架的士等佢地快快check in
然後我收工就去會合佢地

去左Canary Wharf food court食左Nando
然後又買左個最近勁愛既chocolate swiss cake
買完送,放左晌airbnb之後
佢地就決定拎埋個蛋糕去我屋企探貓貓
佢地精力真充沛
連我答依班飛機都頂唔順
媽咪仲可以好精神

最後玩到成10點幾先走
聽日佢地自由活動,因為我仲要番工。。。









No comments: