Thursday, October 11, 2018

Supreme + Helen聚

今日係第一次用新system去Supreme排隊既日子
所以我就超早起身打掃
因為唔洗顧累flatmate
所以我7點起身8點就開始打
打到10點幾就出發
由Bank行去Soho當做下運動

早左少少去
因為今次係用time slot形式
原來係可以打尖既
咁都唔錯
不過佢地估計既time就有d遲
最後遲左兩個鐘
我3點半先入到去
而好激氣地,排我前面第二個果個人買左最後既紅色headband
真係激死人啦
不過買左Sean既第二最愛都ok喇

買完就行左去Sony交收
佢間公司好大好靚
真係威威啦

之後我就番屋企
醃左d雞就出去Greenwich
今晚係同Helen Lon食晚飯
最後決定去一間我好鐘意既意大利野Zizzi
仲要係平靚正既
又食飯又吹水
最後8點幾9點走人
我就番屋企焗雞帶飯~
之後就沖涼訓教~








No comments: