Thursday, October 4, 2018

申請銀行

今日搞左鬧鐘2點起身
因為佢今日要去中環開我以前開過既BEA戶口
怕有咩差錯佢唔識
起身好朦朧之下話咁快佢就搞掂左
所以我就訓番教

中午佢同我講睇套英國戲叫Swimming with Men
其實我一路都想睇
因為仆街J朋友介紹過
但公司好似有,所以遲d睇下先

今日新人Bob第4日番工
我就開始教佢
佢係老人家,中年
所以要好用心教
但佢個樣成日都好似唔明我講乜咁
不過無理由,我明明教過咁多人,我都有信心架
唉~有點頭痛

收工唔記得做乜
最近睇緊死神漫畫
好想一口氣睇哂佢
其實都唔太差
我係好鐘意一開始同去到中間。。。破面
希望睇得完啦~



No comments: