Friday, October 12, 2018

Dave Leigh

工作上唔係好記得喇
只記得今日係兩個大日子
有一個好受歡迎既同事叫Dave Leigh生日
有同事幫佢搞左個生日會咁
3點晌kitchen切蛋糕

而有個I.T.同事叫Andrej辭職
3:30晌kitchen又切蛋糕哈哈
所以無咩人真係番工

我晌Dave既生日卡寫左一句
why am i not invited to the lunch and drink?
佢見到就走黎問我
你6點後得唔得閒呀?我話得呀~
佢就叫我一齊飲啦哈

最後去左間新既pub叫Britannia
Sean都有黎
仲有Dave女友仲有其他同事
同埋我好鐘意既Chris Pullen~
超可愛~

玩到7點半倒我就走喇
賴底Steve自己玩啦哈
番屋企自己一個休息下
flatmate終於聽日番黎啦
屋企應該有番d人氣喇。。。




No comments: