Thursday, January 30, 2020

Nostalgic reconnect

今日終於番工
好似好耐無番工,超開心
見番Steve呀Jim呀
雖然有d忙,開始做full QC
但整體ok

5點幾果時終於add左佢做friend
其實我唔知會得到咩
add左後一路都無message亦無發生任何事
直到佢update左status
唔知點解喊左出黎
大概,我同你都係一樣有卦住大家吧
唔知之後會點哩?

番到屋企食左Susana整比我既蛋餅
然後hea左陣
我亦update左我既status
之後就開車去入油再去Justin屋企再去波波度
番屋企之後Michelle亦番左黎
吹左陣就休息了

No comments: