Friday, January 31, 2020

從新出發

今日番工無咩特別
係好多人病同遲到
連Steve都遲,哈

分好哂野之後
一路都等佢message我
但一路都無
終於去到1點鐘我就text佢
然後,就開始我地漫長既傾計時間
一路都唔算停除左佢落街同沖涼
好多回憶
傾左好耐
我地依13年既空白
唔知會帶黎咩野結果
係比我地相識還要長
但,我會想你再次從我生命中出現
我知道我地會無事的

夜晚Justin搵我
去Asda買送
然後黎左拎喼
煮左野食
同Michelle一齊晌廚房
然後我又開左新blog
希望依個新blog見得人
可以分享下比人睇啦
唔知會唔會keep兩個
到時先算喇

No comments: