Thursday, November 1, 2018

新職位

因為老細太強大
佢竟然吞拼左幾個部門
而其中一個部門既野
就要由我地做
係全新既工作
從來唔識,未接觸過
果個部門原本既人係Gemma
而佢走左,佢走左後公司無再請人
所以就一直空左
宜家我地就要接手

所以要開個大會
當然要做多左野,有人有怨言
而我係唔明既
又話要加人工呀盛咁
有當然好,但無,又點哩
當學下野囉

今日老細病,請左假
而我就繼續full QC
忙到真係連手機都用唔到咁濟。。。

夜晚要去佩佩個畢業展
晌Brickland近牛肉包果度
佢地兩個都食左話好好食,哈
等埋哂佢地d朋友後
去左我成日去既中餐SichuanFolk食
真係幾ok既
食飽飽就番屋企喇
聽日有演唱會聽~


























No comments: