Wednesday, September 13, 2017

Town Hall

今日中午有個叫Town Hall既會
Town Hall,即係公司開既大會
全員都要參加
我之前晌Deluxe
佢地都係叫Town Hall既
我初初以為係同政府有關既野
好似市中心咁既名
但原來係解作開公司既大會。。。之類

咁今日全公司,包括英國以及美國最最最大粒既CEO黎左
原來佢係女人黎
咁佢就黎講下公司業職呀
最近既近況呀
黎緊既新動向呀之類
我地都覺得係bullshit黎既
因為根本同我地無關
反正我地都只係做到隻狗咁
似乎所有大公司既會
都係一樣咁廢
不過好就好在有free lunch
今次既free lunch係burito
即係果d mexico卷
都幾好食
我地依d反叛既同事
就會問,點解唔直接比錢我地。。。
咁當然係因為平d啦請你地食野哈哈
個會仲講到同Toronto既分公司有job exchange添
唉~好想去呀~不過都無咁既機會喇

食完繼續開工
最近train個新女叫Rachel
佢個樣同身形都好似Adele
都幾cute
不過越黎越覺得佢其實有d蠢
佢應該係果d好勤力但唔聽明既人
但都聽教聽話既
只係我既耐性一日比一日少
每次都要講十次佢先明
但每次佢都話明,明,明
到做果陣就做錯,唉
有d唔醒目又無乜記性咁。。。。
所以每日都train到有少少抆抆地但又要忍住

加上最近同另外一個部門成日嘈
就係西班牙果個部門
佢地真係蠢到隻豬咁
但我地係唔可以咁講
因為咁係嚴重歧視
但唔止我地,連engineer都一齊嘈
因為佢地實在係制造太多麻煩
有個engineer都忍唔住同佢地講
你既問題要自己解決,唔係靜係掉個波比我地,or Media ops(即我地)
如果你唔識解決就問manager
真係搞唔掂唔該你比錢外判
講到勁彊咁,真係好正呀~~
我地都話,依條email thread一定要好好keep起慢慢J呀哈哈

做完野今日決定行番屋企
因為放6點多左d時間
慢慢行~唔錯
可惜經過一個好靚既夕陽果時影完部手機就hang左喇
真係好抆呀~

話說Dikky晌online法國BV買左隻介指
本身以為可免tax
點知原來jewellery係唔可以離開歐洲郵寄
佢無辦法之下就要寄比我
但寄比我亦唔可免tax
我就收左之後寄比佢
因為係ups我又唔晌屋企
就要去d drop off point到collect
一拎點知勁大盒
明明係介紹,都唔知佢地點解可以包到咁大既。。。

番到去亂炒左碟芽菜食
係flatmate靜底又就快壞既。。。
都ok啦。。。
































好需要愛既姣婆

No comments: