Thursday, August 31, 2017

再一次Farewell

今日請左半日假
因為Amy要番香港喇
所以我就陪佢去火車站,佢機場太遠就唔送喇

番到12點就行去佢屋企
但佢又遲左
所以去左個coffee shop食d野

1:30倒就幫佢拎左d行李去答地鐵再答火車
話說佢尋晚就同我講關於行李既野
我一而再再而三咁解釋
佢一件寄倉一件handcarry再加一個背包
係太多野
但佢唔信我
咁由佢啦,照去

去到火車站我地攬左好多次哈
講真,會見番既機會真係少之有少
除非佢再旅行黎
如果唔係都好難見囉

say完拜拜就走啦
我番到屋企好眼訓
點知無耐就收到Amy電話
結果當然係,賴野啦
佢話airline話佢太多野
要收佢。。。£160~~~~
我都已經無講,一早同你講乜乜乜啦~
我話,咁去到依個地步,你都只可以比錢架姐
佢竟然想有人(言下之意即係我啦)
去機場幫佢拎番d野走,再寄埋比佢
個機場唔係Heathrow係Gatwick(要答火車)
我就話,你放得locker幾日去到周末d錢都晌番度啦。。
最後佢搵唔到人幫,當然要比錢
然後就係咁鬧航空公司
行李機場即時收係好貴
佢唔聽我講,所以就要受教訓囉~

講完佢單野,我就開始眼訓
結果訓左個晏教
訓到8點幾flatmate番黎
我就食左個salad當飯算
之後再訓教囉







No comments: