Friday, December 2, 2016

Adele Entourage

星期五~聽日放假
番兩日放一日真係幾爽
今日Adele賣飛
唔知係咪有d輕敵哩
因為連Radiohead得咁少飛都買到
Adele有兩場晌Wembley有幾千張飛(應該多d其實)
我一心以為好易啦
點知買唔到
同David傾開
佢話Adele係難過Radiohead因為太大眾太多fans想睇
不過佢地都奸
開賣係29/6同1/7
一賣哂即刻講加場
加30/6同2/7
感覺上好似係整定既
9號再試多次先得~
但都貴貴地,我唸住揀坐既£70
不過睇唔到就罷囉

今日晌公司要QC Entourage好多季
哈哈
話說我地QC一套戲
有時係需要QC埋內容
即係要check番究竟依一套係咪Season幾Episode幾
依個步驟叫Content Validation
要搵番d TV episode guide黎check下個內容係咪依一集
話哂我都係Entourage既fans
我真係一開個TV guide
立一立第一,二句個內容既summary
就知究竟係咪依一集啦哈哈
超方便~
唔知你記唔記得
有一集呀Ari佢個仔要入一間私校
但因為個校長勁憎Ari所以校長唔比佢個仔入
Ari為左個仔走去校長屋企求佢
佢仲喊出黎
其實依集我覺得好感動
無唸過一個咁hill張既人會咁樣求人
係為左個仔既學業
睇睇下我都有d眼濕濕~哈

傍晚去左郵局寄野
話說23/12 Anita, Mary佢地果班人搞Xmas Party
年年我都有參加既(上年番黎我都有去~)
今年去唔到
佢地話要玩facetime
仲要抽獎
我就買左d平野,寄番去當禮物
facetime抽獎哈哈

寄完番去做多陣野就收工喇
因為今日終於同Howard番工
隔左唔知幾多個月未試過一齊番日更
所以番屋企就行左去Tower Hill果面答無人駕駛番去
夜晚食左個焗菜Lasagna睇下Big Bang就訓囉




No comments: