Wednesday, July 6, 2016

鬧爆地鐵

今日真係黑仔到嘔
本身係overtime
唸住起身番工
一去到地鐵站
我答開果條線 severe delay
唉~唯有走去遠d既另外一條線答啦
上左車行左兩個站
忽然又停左
話有條友跌左落track,成條line要暫停~!!
噢天呀,有無搞錯呀
結果我要衝番上站出去答巴士
答到去另外一條線先番到公司
好彩我一向都預早半個鐘番工
所以今日就岩岩好8點番到去
因為所有好既電腦都比人用左
唯有用Howard果部
平時佢唔比人用佢果部,因為佢有d古怪
不過無辦法啦

今日全日都忙到死
無咩心機
又比人恰
因為佢地話OT喎,OT係要比人恰架啦
鬼叫你本身唔洗番工又係都要番工咩~~
不過唔知點解我成日比人恰囉
唉~~~~但佢地都係講笑架啦哈哈

放工今日有節目
舊同事Keith約左之前新識既friend呀94同一個女仔叫呀Pam
去SoHo食飯
因為Keith既老死有個朋友黎左英國話要照顧佢之類
就一齊食個飯
都係吹下水咁
無咩特別
但我唔記得左有波睇囉
好彩最後葡萄牙贏左
我又叫糊啦~只要聽晚德國贏就正咯~





















巴西David晌巴西超市買左巴西零食黎
我覺得超難食囉
呀Sean食左一塊想dump左佢哈哈
但果d巴西同事就超愛。。。。

also 香港KFC宜家賣牛肉飯呀hahahaha
同吉野家鬥生意~

No comments: